اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا
سرخط خبرها

دستگیری یک زن، سه ماه پس از مرگ همسرش

  • کد خبر: ۱۸۳۸۸۲
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
دستگیری یک زن، سه ماه پس از مرگ همسرش
با طرح شکایت خانواده مردی که سه ماه پیش فوت شده است تحقیقات جنایی در مورد مرگ این مرد آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش خانواده مردی که فکر می‌کردند بر اثر مرگ طبیعی جانش را از دست داده با طرح شکایتی عروس سابق خود و پسری که با او رابطه دارد را به عنوان مسببان مرگ فرزند خود معرفی کردند.

بر اساس مستندات پرونده تا پیش از این تصور می‌شد مرد ۳۷ ساله بر اثر در مصرف بیش از انداره مشروبات الکلی جان خود را از دست داده است، اما طرح شکایت خانواده این مرد پرونده را وارد فاز جنایی کرد و دو نفر بازداشت شدند.

ماجرا از این قرار است که سه ماه قبل مرد ۳۷ ساله‌ای توسط همسر ۳۱ ساله خود به بیمارستان برده شد و زن جوان گفت همسرش بر اثر مصرف مشرروب حالش بد شده است، پس از آن اقدامات پزشکی شروع شد، اما مرد ۳۷ ساله جان خود را از دست داد.

در حال حاضر خانواده متوفی، موضوعی جدید طرح کرده‌اند و می‌گویند: عروس ما با پسر جوانی ارتباط دارد و فهمیده‌ایم که ارتباط آن‌ها به قبل از فوت پسر ما مربوط است به همین دلیل احتمال می‌دهیم این زن با همدستی پسر جوان یا به خاطر او پسر ما را کشته باشد.

در پی طرح این شکایت زن جوان احضار شد و گفت: من و شوهرم ۱۵ سال قبل دوست شدیم و بعد از یک هفته بعد ازدواج کردیم و یک پسر نوجوان داشتیم. شوهرم مشروب مصرف می‌کرد و قبلا هم چند بار حالش بد شده بود تا اینکه سه ماه قبل حالش بدتر از دفعات قبل شد و او را به بیمارستان بردیم و فوت شد. شوهرم بداخلاق بود و دست بزن داشت. من چند بار از او درخواست طلاق کردم، اما او مخالفت می‌کرد، چون مهریه‌ام ۵۰۰ سکه بود.

این زن آشنایی با پسر جوان را انکار نکرد و گفت: یکبار که سوار خودرویی شده بودم با راننده آشنا شدم و سر صحبت باز شد و گفتم شوهرم دست بزن دارد و او پیشنهاد طلاق داد که گفتم شوهرم مخالف است، اما رابطه خاصی بین ما نبود و فقط چند بار با هم بیرون و کافی‌شاپ رفتیم، رابطه ما در همین حد بود. الان هم خانواده شوهرم، چون من مهریه‌ام اجرا گذاشته‌ام این موضوع را مطرح کرده‌اند.

در پی بدست آمدن این نتایج پسر جوان نیز شناسایی و دستگیر شد و گفت: من مکانیک هستم و با این زن رابطه خاصی ندارم، من مجرد هستم و با این زن فقط کافی شاپ رفتیم و دور زدیم. ارتباطی بین ما وجود ندارد، تا جایی که یکدفعه از او بی خبر شدم و بعد فهمیدم که شوهرش فوت شده و مهریه‌اش را اجرا گذاشته است، خودش گفت شوهرش مشروب خورده و فوت کرده است.

با بدست آمدن این نتایج زن و پسر جوان هر دو بازداشت شدند و تحقیقات در مورد این پرونده وارد مرحله جنایی شده است.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->